Klachten
Heb je een vraag over klachten & garantie van een gekocht artikel op onze webshop? Neem dan contact op of lees hier meer over onze procedure. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@thewineshop.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport, dat u een klacht heeft over de kurk of dat u een andere afwijking in de wijn constateert. Deze klachten kunt u naar het bovengenoemde e-mailadres toesturen, met titel klachten & garantie
Daarnaast kunt u de fles aan ons retourneren. Voorwaarde is dat de fles nog 3/4 vol is en de fles mag niet langer dan 2 maanden geleden zijn aangekocht. We verzoeken u de factuur bij te voegen. We zullen de fles zelf ook beoordelen en u de waarde van de fles crediteren. Eventuele retourkosten worden niet vergoed. Uitgesloten zijn wijnen die geoxideerd zijn door uitdroging (flessen rechtop bewaren op een té warme en té droge bergplaats) of wijnen die slecht zijn geworden door te lange bewaring. Het is dan ook raadzaam eerst contact met ons op te nemen, alvorens tot verzending over te gaan.