Vers van de pers, 3 heerlijk likeuren van Distillatori Russo. Crema di Melone, Limone en Pistacchio.
Dit is waar het allemaal om draait, onze crèmes zijn perfect voor een after dinner, koud geserveerd (nooit ingevroren).
Antica Distilleria Russo
Familie Russo en de productie van sterke drank en likeuren werden samen rond 1880 geboren. Met een kleine ambachtelijke fabriek eerst op het eiland Ischia. Intussen verhuisde het bedrijf naar Nocera Superiore (in het Materdomini-district). En richtte een van de eerste stokerijen op in Zuid-Italië. Waardoor dit het vlaggenschip werd zowel qua omvang als technologie, puur gebaseerd op over de productie van alcohol.
De sprong in kwaliteit, op industrieel niveau, vindt plaats in 1936 door Dr. Vincenzo Russo. De zoon van de eerste oprichter Antonio, studeerde af in industriële chemie aan de Universiteit van Napels Wat in die tijd zeldzaam was; Dat vormt een nieuw bedrijf van de familie Russo. Als gevolg van het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog zorgde voor een aanzienlijke vertraging van de productie. Wanneer dit in 1943 weer op volle snelheid wordt hervat. Intussen begon de productie van de likeuren, en tot op de dag van vandaag voortduurt.
Vernieuwing
In 2015 neemt Vincenzo Russo het roer van het bedrijf over en zet de 4e generatie voort. Hij besluit meteen om de stokerij op te splitsen in twee sectoren Traditie & Vernieuwing: Focus op Italiaanse traditie, met inheemse grondstoffen; En vernieuwing, waar ze samen met de deskundige mixoloog Flavio Esposito, in 2017 een nieuw merk BESPOKE DISTILLERY “Spirit Club” oprichtten. Bespoke Distillery werkt op ideeën, vanuit een diepgaande kennis van de markt vanuit beide gezichtspunten: de stokerij en mixologiekunst.
Dankzij de oprichters is er een creatieve studio geboren die zich toelegt op de wereld van mixologie. Daardoor kan iedereen die van plan is om zijn eigen product te maken alle tools kan vinden om dit te doen. Van marktanalyse tot trendanalyse, tot product ontwerp, tot de realisatie en communicatie. Vernieuwing is onze methode, we onderscheiden trends door erop te vooruitzien door ze ons eigen te maken. Door data onder ogen te zien en te analyseren door onze ervaring erin te stoppen. Om vanuit het refrein concrete antwoorden en oplossingen te geven. Kortom wij ontwerpen projecten zonder producten! BD betekent het openen van samenwerkingen, kansen, deel uitmaken van een circuit waar mensen centraal staan.